Чернеччинська сільська рада Охтирського району Сумської області  оголошує  конкурс на заміщення вакантних посад:

- державний реєстратор відділу "Центр надання адміністративних послуг" апарату Чернеччинської сільської ради;

Вимоги до кандидатів: 

Державний реєстратора відділу "Центр надання адміністративних послуг" апарату Чернеччинської сільської ради:

- громадянство України;

- повна вища  юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста);

- вільне володіння державною мовою, знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;

- сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку) для осіб, які  вперше призначаються на посаду державного реєстратора;

 

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 04.11.2019  № 3388/5 «Про внесення змін до Кваліфікаційних вимог до державного реєстратора»:

- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

Особи, які відповідають вимогам та бажають взяти участь у конкурсі, мають подати до конкурсної комісії наступні документи:

  1. Заява про участь у конкурсі;
  2. Заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  3. Копія документа, який посвідчує особу;
  4. Копія ідентифікаційного коду;
  5. Копія військового квитка (для військовозобов’язаних);
  6. Копія документів про освіту;
  7. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см.
  8. Декларація особи, уповноваженої   на   виконання  функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
  9. Сертифікат  про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації    речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та/ або у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.
  10. Згоду на проведення спеціальної перевірки.

До участі у конкурсі не допускаються особи які: визнані в установленому законом порядку недієздатними, мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади; при прийнятті на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами; позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін; в інших випадках, установлених законом.

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит на знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та проходять співбесіду.

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення.

Додаткова інформація щодо посадових обов’язків, розміру та умов оплати праці, умов конкурсу надається відділом організаційно-кадрової, загальної  роботи за адресою: 42700,  м. Охтирка, вул. Київська, 6 каб. №3, тел.41808.

Конкурс оголошено 03 червня 2020 року.

 

 

42744, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Чернеччина, вул. Заводська, 2        тел.: +380 5446 95-4-23          Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Президент України

Уряд

Верховна Рада України

Сумська обласна рада

Сумська ОДА

Охтирська РДА

Асоціація міст України

Асоціація ОТГ