ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ “ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ” У ВИСОЧАНСЬКОМУ НВК

Відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти Чернеччинської сільської ради 13 березня 2019 року на базі Височанського НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ відбулася   педагогічна майстерня «Використання інноваційних технологій  на  уроках фізики» .

На сьогоднішній день одним із головних завдань освіти є упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечують подальше вдосконалення навчально-виховного процесу, доступність і ефективність освіти, підготовки молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. Метою семінару було ознайомити вчителів громади з основними напрямами використання ІКТ в навчальній діяльності, обговорити питання упровадження інноваційних методів навчання на уроках фізики, переходу в навчанні від традиційного підходу до діяльного та проблемного, зверталася увага на методи роботи з обдарованими учнями.

У проведенні заходу взяли участь 9  учителів фізики закладів загальної середньої освіти  Чернеччинської сільської ради, завідувач методичного кабінету відділу освіти Чернеччинської сільської ради Ольга Часовських, яка ознайомила присутніх з підсумками проведення ЗНО з фізики у 2018 році, підвела підсумки ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики і відзначила, що найкращі результати показав учень 9 класу Пологівського НВК: ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ Чередниченко Максим (учитель Чередниченко Є.С.).

Учитель Височанського НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ Володимир Марущенко на уроці фізики в 7 класі ознайомив учасників педагогічної майстерні з особливостями формування ключових компетентностей учнів на основі використання сучасних інноваційних методик, способами застосування їх на практиці; показав можливість використання ігрової форми роботи  на уроках фізики. Учні провели лабораторну роботу щодо застосування  на практиці знань закону Архімеда.

Під час проведення заходу «Цікава фізика» учні 5 – 9 класів брали участь у проведення дослідів та експериментів, пояснювали  явища.

Семінар пройшов у активній  творчій атмосфері,  вчителі фізики отримали  практичні навички використання  сучасних  інтерактивних технологій  та  позитивний досвід  їх використання в освітньому процесі.

Під час засідання круглого столу всі присутні поділилися власним досвідом щодо застосування інформаційних та інноваційних технологій, обговорювались питання про фізичний експеримент як дидактичну процесуальну складову предметної компетентності.